Ponuka
Hľadať
Zodpovednosť
za vady a reklamácie
Zodpovednosť za
chyby na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu sa riadi a je v
súlade s platnou legislatívou. Neoddeliteľnú súčasť záručných podmienok tvoria
záručné podmienky výrobcu. Reklamácia je podmienená preukázateľnosťou nákupu
reklamovaného tovaru v internetovom obchode www.proteco-naradie.sk, čoho dôkazom
môže byť predajný doklad alebo riadne vyplnený záručný list.
Reklamácia, ktorú uplatňuje zákazník (spotrebiteľ) bude vybavená
najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa predávajúci so spotrebiteľom
nedohodne na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké
práva, ako by išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť.
Predávajúci
zodpovedá kupujúcemu (spotrebiteľovi) za to, že predávaná vec je pri prevzatí v
zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Pokiaľ nie je vec pri prevzatí v
zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez
zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúcej kúpnej zmluve a to podľa
požiadavky kupujúceho buď výmenou veci alebo jej opravou. Ak nie je takýto
postup možný (ak nemožno splniť kupujúceho požiadavku) môže kupujúci požadovať
primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa
prejaví v priebehu 6 mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor
existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ sa nepreukáže opak alebo to neodporuje
povahe veci.
Pri výskyte odstrániteľnej vady má kupujúci nárok na jej
odstránenie bez zbytočného odkladu. Ak to nie je vzhľadom k povahe vady
neúmerné, môže kupujúci požadovať výmenu veci alebo ak sa týka vada len súčasti
veci, výmenu súčasti. Ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci žiadať
primeranú zľavu z ceny alebo od zmluvy odstúpiť.
Pri výskyte
neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec
bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo môže od zmluvy odstúpiť. Tieto
práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak kupujúci
nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet chýb vec
riadne užívať (v praxi sa tretia rovnaká vada, či štvrtá vada akákoľvek,
považuje za dôvod k uplatneniu práv zo zodpovednosti za chyby ako v prípade
neodstrániteľnej chyby).
Pokiaľ sa jedná o iné vady neodstrániteľné a ak
nepožaduje kupujúci výmenu veci, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny
veci alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Ako postupovať pri reklamácii
REKLAMAČNÝ PROTOKOL NA STIAHNUTIE
Adresa k zasielaniu
reklamačných opráv
PROTECO
náradie s. r. o.
Reklamace
Lipová 4
900 42 Dunajská Lužná, Slovenská Republika
Dĺžka záručnej
lehoty
Zákazník
(spotrebiteľ) - je súkromná osoba (nepodnikateľ),
ktorá kupuje tovar pre svoju osobnú potrebu, vďaka čomu sa na neho vzťahuje
záručná lehota podľa občianskeho zákonníka v dĺžke trvania 24 mesiacov od dátumu
predaja.
Zákazník
(podnikateľ) – je právnická
osoba zapísaná v obchodnom alebo živnostenskom registri, ktorá kupuje tovar pre
podnikateľské použitie. V tomto prípade sa jedná o kúpnu zmluvu riadenú
obchodným zákonníkom, ktorý neurčuje dĺžku záručnej doby. Štandardne je v týchto
prípadoch poskytovaná záručná doba v dĺžke trvania 12 mesiacov od dátumu
predaja.
Tento
reklamačný poriadok je v platnosti od 1. 1. 2013 a novelizovaný ku dňu
1.1.2014
Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.